Քաղաքականություն 

Արդեն մշակել են ստրատեգիան և գործի անցել. «Այո»-ի քարոզարշավի վրա պատկառելի գումարներ են ծախսվելու. «Հրապարակ»

analitik.am

«Հրապարակ» թերթը գրում է. ««Այո»-ի թիմն արդեն մշակել է իր ստրատեգիան և գործի անցել: Որոշել են քարոզարշավի ամեն օրվա համար մեկական տեսահոլովակ նկարել: Հոլովակները մոնտաժում են հեղափոխության ժամանակ հանրահավաքների կադրերից, որ մարդկանց մոտ նոստալգիկ զգացումներ արթնացնեն և «հեղափոխությանն» «այո» ասելու բուռն ցանկություն։

Արդեն իսկ 10 օրվա հոլովակները պատրաստ են, ընթացքում պատրաստվում են էլի նկարել: Այդ աշխատանքը ղեկավարում է շտաբի պետ Սուրեն Պապիկյանը, որը հանդիպումներ է ունենում ռեժիսորների և PR մասնագետների հետ, նրանց առաջարկները լսում, որ ներկայացնի «Քաղպայմանագրի» նիստին, և որոշեն, թե մնացած քարոզչական աշխատանքներն ում են պատվիրելու:

Երգ գրելու և տարբեր բնույթի տեսահոլովակներ նկարելու առաջարկներ էլ են ստացվել: Նաև մեծ գումար են նախատեսել լրատվական կայքերում գովազդ տեղադրելու համար՝ ամենախոշոր գովազդային գործակալություններից մեկի հետ են համագործակցում: Մի խոսքով՝ պատկառելի գումարներ են ծախսվելու «այո»-ի քարոզարշավի վրա»:

Մանրամասն՝ թերթի այսօրվա համարում

Նույն շարքից