Հասարակություն 

9 վիտամին, որոնք իսկապես անհրաժեշտ են օրգանիզմին /Լուսանկարներ/

 

Միլիոնավոր մարդիկ սկսում են վարել առողջ ապրելակերպ՝ սննդակարգում ներառելով տարբեր տեսակի վիտամիններ:

Առողջ սննդակարգը ոչ միայն նպաստում է առողջ քաշի կորստին և բարեկեցությանը, այլև առանցքային դեր է խաղում առողջական խնդիրների մեծ մասի կանխարգելման գործում:

Վիտամիններն օրգանական միացություններ են, որոնք կատարում են տարբեր գործառույթներ, բայց դրանք բոլորն աշխատում են համատեղ: Որոշ վիտամինների անբավարարությունը կարող է հանգեցնել լուրջ հիվանդության:

Անհրաժեշտ է ամեն օր ստանալ բնական, սննդարար մթերքներից անհրաժեշտ վիտամիններ:

1.Վիտամին А

Օրգանիզմին անհրաժեշտ է վիտամին A, քանի որ այն շատ գործառույթներ ունի: Այն անհրաժեշտ է ոսկորները, փափուկ հյուսվածքները, մաշկը, լորձաթաղանթը և ատամներն ամրացնելու համար:

Վիտամին A-ն օգնում է նաև կանխել քրոնիկ հիվանդությունները, բարելավել տեսողությունը և իմունային համակարգի գործառույթները, ինչպես նաև դանդաղեցնել ծերացման գործընթացը։

A վիտամինով հարուստ մթերքներ.

գազար, դդում, լոլիկ, բրոկոլի, պապայա, կաղամբ, ձու, լյարդ, կաթ:

2.Վիտամին В2

B2-ն անհրաժեշտ է նորմալ աճի և զարգացման համար, նպաստում է առողջ նյութափոխանակությանը, կարող է բարձրացնել էներգիայի մակարդակը, բարելավել իմունային համակարգի աշխատանքը, նվազեցնել անհանգստության, սթրեսի և հոգնածության զգացողությունները:

Վիտամին B2-ով հարուստ սնունդ.

Կանաչ տերևավոր բանջարեղեն, խմորիչներ, ձավարեղեն, սոյա, սունկ, ընկույզ։

3.Վիտամին В6

B6-ն ապահովում է իմունային համակարգի պատշաճ գործունեությունը, նպաստում է հորմոնների և նյարդափոխանակման արտադրությանը, որոնք մեղմացնում են դեպրեսիայի, հիշողության կորստի և սրտի հիվանդությունների ախտանիշները, ինչպես նաև օգնում են բարելավել արյան շաքարի մակարդակը:

Մթերքներ, որոնք հարուստ են B6 վիտամինով․

Ձուկ, քաղցր կարտոֆիլ, բանան, դեղին գույնի մրգեր, սեխ, պանիր, յոգուրտ, ոսպ։

4.Վիտամին B12

Այս վիտամինը պատասխանատու է ստամոքս-աղիքային տրակտի առողջ գործունեության և նյութափոխանակության բարելավման ու սպիտակուցների նորմալ սինթեզի համար: Առողջ քանակությամբ վիտամին B12-ը կանխում է հիշողության կորուստը և սրտի հետ կապված հիվանդությունը, պատասխանատու է նյարդի և ուղեղի օպտիմալ գործունեության համար:

Վիտամին B12-ով հարուստ մթերքներ․

Պանիր, ձու, կաթնամթերք։

5.Վիտամին B9

B9-ը կենսական նշանակություն ունի սրտանոթային հիվանդությունների և հիպերտոնիկ հիվանդությունների կանխարգելման համար, օգնում է կանխարգելել դեպրեսիան, Ալցհայմերի հիվանդությունը, քաղցկեղը և հիշողության կորուստը, բարելավում է կանանց պտղաբերությունը և նպաստում պտղի առողջ զարգացմանը:

Վիտամին B9-ով հարուստ մթերքներ.

Նարնջի հյութ, ծնեբեկ, սեխ, ելակ, հացահատկեղեն, սննդային խմորիչներ, ձու։

6.Վիտամին C

Այս վիտամինը կարևոր է հյուսվածքների պատշաճ զարգացման համար, նվազեցնում է քաղցկեղի որոշ տեսակների ռիսկը, կանխում է հյուսվածքների վնասումը և առանցքային դեր է խաղում արյան էրիտրոցիտների ձևավորման գործում:

Մթերքներ, որոնք հարուստ են վիտամին C-ով․

Բրոկոլի, պղպեղ, կարտոֆիլ, ելակ, լոլիկ, ցիտրուսային մրգեր։

7.Վիտամին D

Վիտամին D-ն օգնում է կալցիումի կլանելուն՝ ամրացնելով և առողջ պահելով ոսկորները, նվազեցնում է բազմակի սկլերոզի, ռևմատոիդ արթրիտի և քաղցկեղի որոշ տեսակների ռիսկը:

Մթերքներ, որոնք պարունակում են վիտամին D․

Ձու, կաթ։

8.Վիտամին E

Այն ունի երիտասարդացնող հատկություններ, որը դանդաղեցնում է մաշկի ծերացման գործընթացը, կանխում է կատարախտի զարգացումը, հիշողության կորուստը, սրտի հիվանդությունը և քաղցկեղը:

Մթերքներ, որոնք հարուստ են վիտամին E-ով․

Պնդուկ, նուշ, եգիպտացորենի յուղ, արևածաղկի սերմեր, գետնանուշի յուղ

9.Վիտամին K

Այս վիտամինն առանցքային դեր ունի ամուր ոսկորների պահպանման գործում, այն նպաստում է արյան նորմալ մակարդմանը և նվազեցնում է սրտի հիվանդությունների ռիսկը:

Մթերքներ, որոնք պարունակում են վիտամին K․

Ձավարեղեն, կանաչ տերևավոր բանջարեղեն, ձկան յուղ, սոյա։

 

  •  
  •  
  •  
  • 1
  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

Նույն շարքից