Բիզնես 

Lincoln-ը կանդրադառնա մոդելների պոետական անվանումներին

analitik.am

Ներկայումս Lincoln ընկերությունը նախընտրում է իր մոդելներն անվանել տառերի համադրություններով, բայց միշտ չէ այդպես եղել. XX դարում այս ապրանքանիշի ավտոմեքենաներն անուններ են ունեցել, որոնցից շատերը հասցրել են դառնալ կուլտային: Արտադրողը կվերադառնա այս պրակտիկային, բայց միայն չինական շուկայում, հայտնում է auto.vesti.ru-ն:

Lincoln-ում կարծում են, որ կիսամոռացված անունների (Continental, Cosmopolitan կամ Zephyr) վերածնունդը կօգնի առաջ գնալ շուկայում: Այդ անուններն ամիջական ասոցիացիաներ կառաջացնեն ապրանքանիշի դասական ավտոմեքենաների հետ, որոնք մի ժամանակ շքեղության և հարմարավետության չափանիշ են համարվել: Ընկերությունը նաև որոշ ժամանակ հայտնի է եղել որպես ԱՄՆ նապագահի և այլ բարձրաստիճան քաղաքական գործիչների համար լիմուզին արտադրող:

Նույն շարքից