American Express ամերիկյան ֆինանսական ընկերությունը 75,7 մլն դոլար կվճարի՝ հաճախորդներին մոլորության մեջ գցելու համար, գրում է gazeta.ru-ն՝ հղում անելով The Economic Times-ին:
Ավանդների ապահովագրության դաշնային կորպորացիան ավելի վաղ հայտարարել էր, որ ընկերությունը սպառողներին մոլորության մեջ է գցել:
Ընկերությունը սխալ է բացատրել ապրանքի գրանցման գործընթացը, ինչի արդյունքում հաճախորդների 85 տոկոսին հաշիվ է ներկայացվել, սակայն նրանք չեն ավարտել գրանցման գործընթացը:
Թերթի տեղեկություններով՝ ընկերությունը կվճարի 16,2 միլիոն դոլար տուգանքների ձևով և մոտ 59,5 միլիոն էլ կուղղի հաճախորդների համար հետևանքների վերացմանը:
Սպառողների ֆինանսական պաշտպանության ամերիկյան բյուրոյի հաղորդմամբ՝ ծառայությունից տուժել է 300 հազարից ավելի մարդ: