ԱՄՆ-ում 2013թ. 3-րդ եռամսյակում համացանցում գովազդ տեղադրելու ծախսերը կազմել են 10,7 մլրդ դոլար, որը ռեկորդային է այս ոլորտի համար, ասված է Interactive Advertising Bureau եւ PricewaterhouseCoopers ընկերությունների համատեղ զեկույցում:
2012թ. համեմատ համացանցային գովազդի ծախսերն աճել են 15%-ով, իսկ 2013թ. 2-րդ եռամսյակի համեմատ՝ 4,2%-ով, հայտնում է ԻՏԱՌ-ՏԱՍՍ-ը:
PricewaterhouseCoopers-ի ներկայացուցիչ Դեյվիդ Սիլվերմենի խոսքով՝ համացանցային գովազդը չափազանց արդյունավետ է, քանի որ մարդիկ ժամանակի մեծ մասը համակարգչի առջեւ են անցկացնում: