Էլեկտրոնիկայի արտադրության աշխարհի հզոր ընկերություններից մեկը` Samsung Electronics–ը մտադիր է խմբագրել իր ռազմավարությունը, որպեսզի կարողանա սմարթֆոնների շուկայում դիմակայել իր մասնաբաժնի նվազմանը, այս մասին հայտարարել է ընկերության համանախագահ Շին Յոնգ Քյուն, հաղորդում է ՌԻԱ Նովոստին։
«Samsung Electronics–ը ձգտում է ամրապնդել առաջնորդի իր դիրքերը պրեմիում–դասի սեգմենտում և ծրագրում է կրկին փոփել սմարթֆոնների հոսքագիծը` մրցունակության ամրապնդման նպատակով»,– Սեուլում կայացած ընկերության բաժնետերերի տարեկան ընդհանուր ժողովի ժամանակ Շինի ելույթից մեջբերել է Bloomberg–ը։
Կորեական կորպորացիան մտադիր է ստեղծել մասնավորապես մեծ սմարթֆոններ` մետաղյա կորպուսով, ինչպես նաև թողարկել առավել բարակ հեռախոսներ և դիսփլեյներ` մեծ թողութակությամբ։
Ընկերության ամենագլխավոր մրցակիցներից է Apple ընկերությունը։ 2014 թվականի չորրորդ եռամսյակի արդյունքներով ամերկացիները սմաթֆոնի համաշխարհային շուկայում Samsung–ից առաջ են անցել վաճառքի տվյալներով։ Այսպես, Gartner ընկերության հետազոտության արդյունքներով iPhone–ի սմարտֆոններն աշխարհում ամենահայտնին են` վաճառվել է 74,8 մլն սմարտֆոն, իսկ կորեական ընկերությունն այդ ժամանակահատվածում վաճառել է 73 մլն.: