Առողջապահություն 

10 ամենաօգտակար մրգերը

Առողջ եվ երջանիկ կյանքի գաղտնիքները թաքնված են բնության բարիքներում:Բնությունը ունի մեր ցանկացած հարցի կամ պրոբլեմի պատասխանը, սակայն ի հակադրոթյուն այս ճշմարտության մարդը քայլ առ քայլ հեռանում է բնությունից:Անկախ կրոնական համոզմունքներից՝ բնությունը այնպես է համակարգված, որ նրա ցանկացած բաղադրիչ ծառայում է ի բարորություն մարդու:Մեզ մնում է միայն ճանաչել եվ բացահայտել բնության գաղտնիքները:
Ստորեվ ներկայացնում եմ եմ երկրագնդի ամենաօգտակար մրգ






1.Ծիրան

Ծիրանի բաղադրության մեջ մտնողդեղնանարնջագույն պիգմենտները /կարոտինը/ թույլ չի  տալիս ազատ ատոմների խմբերին քայքայելու օրգանիզմի ներքին կառուցվածքը , ինչպես նաեվ օգտակար է աչքերի համար :Կարոտինը օրգանիզմում վերածվում է վիտամին A ի, որը կանխարգելում է քաղցքեղի բազմաթիվ տեսակներ:Մեկ պտուղը պարունակում է 17 կալորիա,1 գրամ ածխաջուր եվ 0 ճարպեր:

2.Ավոկադո


Ավոկադոի բաղադրության մեջ մտնող օլեինաթթուն  եվ քիչ քանակությամբ ճարպերը նպաստում են օրգանիզմում խոլեստիրինի նվազմանը եվ սպիտակուցների աճին:Բացի դրանից պտուղը հագեցած է բջջանյութով/ածխաջրերով/Ավոկադոյի 1 կտորը պատկանում է 81 կալորիա 8 գրամ ճարպ եվ 3 գրամ ածխաջուր:

3.Արքայամորի


Արքայամորին հարուստ է քաղցքեղային բջիջների աջը կանխող էլլաջիկ թթվով:Պտուղը պարունակում է մեծ քանակությամբ վիտամին C եվ բջջանյութ, որը օրգանիզմում իջենում է խոլեստիրինը մակարդակը եվ կանխում է սրտանօթային հիվանդությունները:Մեկ բաժակ արքայամորին պարունակում է 60 կալորիա,1 գրամ ճարպ,8 գրամ ածխաջուր:

4.Մանգո

Մանգոն պարունակում է շուրջ 57 միլիգրամ  վիտամին C :Այն կանխարգելում է արթրիտները , խթանում է վերքերի շուտ ապաքինմանը , բարձրացնում է օրգանիզմի դիմադրողականությունը:Նրա բաղադրության մեջ կա ավելի քան 8000 ME A վիտամին, 1 մանգոն պարունակում է 135 կալորիա  1 գրամ ճարպ 4 գրամ ածխաջուր:

5.Մուսկատի սեխ

Կես սեխը պարունակում է 117 միլիգրամ  վիտամին C եվ դեղնանարնջագույն պիգմենտ , որոնք օրգանիզմի բջջիջները վնասազերծող ազատ ատոմների խմբի բարձր ակտիվությամբ պայմանավորված  ամենաուժեղ հակաօքսիդանտներն են:Պտղի բաղադրությամ մեջ է մտնում 853 միլիգրամ կալիում, այն  իջեցնում է արյան ճնշումը:Կես սեխը պարունակում է 97 կալորիա,  1 գրամ ճարպ,2 գրամ ածխաջուր:

6.Լոռամրգի հյութ


Այն օգնում է պայքարել  միզապարկի վարակների դեմ, խոչընդոտում է բակտերիաների  աճին:1 բաժակ լոռամրգի հյութը պարունակում է144 կալորիա եվ ճարպեր ու ածխաջրեր չի պարունակում:

7.Լոլիկ

Լոլիկի բաղադրության մեջ է մտնում լիկոպենը:Այն գործում է որպես օքիդանտ, կանխարգելում է միզապարկի եվ ստամոքսի հիվանդությունները, նվազեցնում է հաստ աղիքի քաղցքեզով հիվանդանալու հավանականությունը 50 տոկոսով:Այն պարունակում է 26 կալորա, 1 գրամ ածխաջուր

8.Չամիչ


Այս փոքրիկ մարգարիտները երկաթի աղբյուր են , որոնք օգնում են թթվածինը հասցնել հյուսվածքներին:կես բաժակ չամիչը պարունակում է 218 կալորիա 3 գրամ ածխաջուր եվ ճարպ չի պարունակաում:

9.Թուզ

Թուզը կալիումի եվ ածխաջրերի  հիմնական աղբյուր է ինչպես նաեվ այն պարունակում է B6 վիտամին, որը նվազեցնում է օրգանիզմում խոլեստիրինի մակարդակը:Պտուղը պարունակում է 37-47 կալորիա, 2 գրամ ածխաջուր եվ 0 ճարպ:Պարունակում է լիմոնեն եվ վիտամին C , որի օգնությամբ կանխարգելվում է քաղցքեղը:Պարունակում է շատ քիչ քանակությամբ կալորիա եվ 0 ճարպ ու ածխաջուր:

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Նույն շարքից