Խորհրդային մեծ հանրագիտարանում գովազդին տրվում էր հետեւյալ բնորոշումը՝ գովազդը դա մարդկանց հիմարացնելու ու անպետք ապրանքներն իրացնելու միջոց է:
Սակայն այն հանգամանքին, որ յուրաքանչյուր քայլափոխի հանդիպում ենք տարբեր որակի գովազդի, անիմաստ է ժխտել, որ այն արվեստ է:
ԽՍՀՄ-ում արվեստը հաճախ օգտագործվում էր պրոպագանդայի նկատառումներով, ուստի գովազդը նույնպես ծառայում էր նույն նպատակին: Հիմնական շեշտը դրվում էր այն երեւույթին, որ խորհրդային արտադրանքն ընդհանրապես չի զիջում, նույնիսկ գերազանցում է արտասահմանյանին: ԽՍՀՄ-ում առաջին դեկրետները գովազդի մասին ընդունվել են դեռեւս 1917թ.-ին, ղեկավարությունը գիտակցում էր, որ տպագրությունը հզոր զենք է՝մարդկանց մտքին ազդելու առումով: